Macipoci

Friss topikok

  • Káplár Varga Melinda: Szia.Nagyon szép a nyuszi...elküldenéd a magyar leírást??Megköszönném. Minden jót!!Melinda vmelind... (2016.05.20. 13:39) Horgolt nyuszi
  • Ariella777: Kedves macipoci, Megcsináltam, es fantasztikus lett! En eper lekvárral es eper szeletekkel csiná... (2016.03.06. 14:05) Batman szülinapi torta
  • Judit3: Egyszerű és gyors. :) Köszönöm a jó ötletet. (2012.09.12. 16:05) Csavart csoda házibulira
  • lepenyhalus: Ász volt! :) (2012.02.02. 16:50) iguana bar&grill

Címkék

amigurumi (2) angry birds (1) asztaldísz (1) babasapka (1) banán (1) batman (1) batman torta (1) cornflakes (1) croissant (1) csokitorta (1) csupa csokis muffin (1) csúsztatott palacsinta (1) cukormáz (1) diós kuglóf (1) díszítés (2) elkészítés (1) epres kevert süti (1) fahéjas (1) fánk (1) farsangi fánk (1) forma (1) gesztenyepüré (2) gesztenye szív (1) gumicukor (1) halászlé (1) házi kakaós csiga (1) horgolás (5) horgolt (2) horgolt szív (2) horgolt tojás (1) horgolt virág (1) húsos pite (1) húsvét (2) húsvéti kalács (1) joghurttorta (1) kacsa (1) kacsasült (1) kakaós csiga recept (1) kaktusz (1) karácsonyi menü (1) kelbimbó (1) kelbimbós lepény (1) klip it (1) kovászos (1) kovászos uborka (1) koviubi (1) kuglóf (1) kukoricapehely (1) kukoricapelyhes túrótorta (1) lencseleves recept (1) lepke (1) leveles tészta (1) meat pie recept (1) meggyes pite (1) mézeskalács (3) minta (7) mogyorós kuglóf (1) muffin (4) muskátli (2) nyuszi (1) padlizsán (1) padlizsánkrém (1) panda (1) partysnack (1) pesto (1) pesto alla genovese (1) pizza (2) pizzamuffin (1) poharas epres (1) puding (2) recept (18) reggeli (1) répatorta (1) ribizli (1) rózsaszín (1) sajtos (1) spagetti (1) sütés (1) szív (1) szivecske (1) szívecske (1) születésnap (1) szülinapi torta (1) tejbegríz (1) tejes pite (1) terasz (2) tojásfestés (1) tojásos galuska (1) torta (2) torta diy (1) trükk (1) túrótorta (1) uborka (1) ültetés (2) uzsonnan (1) uzsonnás doboz (1) valentin-nap (1) vicces finomság (1) vicces torta (1) virágzás (1) Címkefelhő

HTML

Horgolt nyuszi

2014.02.23. 17:00 AncsaPancsa

Első amigurumi projektnek rögtön nagy fába vágtam a fejszémet. Azt gondoltam, jó kis haladós lesz, és pár nap alatt elkészül, hiszen csak pálcákat kell horgolni sorban... Végül is ez igaz :D de a sok picit pálcából sokat kell ám csinálni, ezért eltartott pár hétig a projekt. Szerencsére időben elkezdtem, így elkészült karácsonyra. Ilyen cukin ült a muffinsütőben:

1.JPG

A szeme és az orra egy-egy szép gomb. Direkt cirmos színűt akartam csinálni, ezt kétféle taktika alkalmazásával sikerült elérni:

  • egyrészt vettem cirmos fonalat, és azzal horgoltam szépen sorban. Ilyen például a teste. Itt látszik, hogy a fonal színe változott, teljesen szabálytalanul; a feje pedig egy másfajta cirmos fonal
  • válogattam még egyszínű fonalakat, amik illettek a cirmoshoz, és azokat váltogattam

Először azt hittem, sokkal egyszerűbb lesz a cirmos fonallal haladni, de a váltás is nagyon egyszerű volt, mivel a szálakat nem kell eldolgozni, hiszen belül vannak, és így a sorokat számolni is sokkal könnyebb volt. 

Tapasztalataim az amigurumi horgolásról:

  • mindenképpen magic ring-el, azaz csúszógyűrűvel érdemes kezdeni, hogy ne legyen lyuk a kezdésnél
  • a sorokat sormagasítás nélkül, folyamatosan körbe horgoljuk--> egyáltalán nem látszik, hol ért véget az előző kör, és hol kezdődik a következő; ezért én mindenképpen javaslom sorjelölő használatát
  • különösen a hosszú keskeny testrészeket érdemes folyamatosan tömni, ahogy halad a horgolás, különben lehet ceruzával nyomkodni lefelé a vatelint :D 
  • hosszú fonalat érdemes hagyni eldolgozás után a részek összevarrásához

2.JPG

  • érdemes egy tompa tűt vagy zsákvarrótűt beszerezni, mert azokkal sokkal egyszerűbb varrni
  • én pompomot csináltam a popójára, mert az tűnt a nyuszisabb farkincának :)

4.JPG

 

A kezét lábát nem tömtem ki végig, és így lazán lógnak, és ülni is tud :))

3.JPG

 A minta innen származik: http://www.ravelry.com/patterns/library/one-skein-bunny

Magyarul is leírtam soronként, amit túl hosszúnak tartottam ide beilleszteni, de szívesen elküldöm, ha esetleg valakit érdekel :) 

 

6 komment

Címkék: nyuszi minta horgolás amigurumi

A bejegyzés trackback címe:

https://macipoci.blog.hu/api/trackback/id/tr335828502

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Scheva 2014.09.18. 20:28:05

Szia!
Gratulálok, nagyon szép lett a nyuszid. Régóta keresem már a magyar leírást, mert sajnos nem tudok angolul. Nagyon megköszönném, ha elküldenéd nekem a schmidt.eva55@gmail.com email címre.
Üdvözlettel: Éva

Zsu60 2015.10.08. 13:17:45

Szia! Nagyon cuki a nyuszkód. Nagyon örülnék, ha elküldenéd nekem a leírást. Köszönöm!
Zsuzsi

AncsaPancsa 2016.01.31. 14:11:20

@Zsu60: Szia! Sajnos most egy ideig nem foglalkoztam a bloggal, de most megkerestem és megvan a minta, ha esetleg még érdekel, küldd el az email címedet és szívesen elküldöm! Anita

kfekete 2016.02.28. 15:37:16

Szia! Megtennéd, hogy nekem is elküldöd a nyuszi magyar leírását? Email címem: k.fekete2207@gmail.com

Noémi Dóra László 2016.03.01. 14:45:02

Szia AncsaPancsa!Irtó helyes a nyuszi,örülnék ha elküldenéd a leîràsàt a lanoemi@ freemail.hu cîmre,köszi,Noémi

Káplár Varga Melinda 2016.05.20. 13:39:43

Szia.Nagyon szép a nyuszi...elküldenéd a magyar leírást??Megköszönném.
Minden jót!!Melinda
vmelinda78@freemail.hu
süti beállítások módosítása